SKRIVET: 2010-08-19, kl 21:38:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Chockad

Har inte bloggat länge, inte ens en månad tror jag, men har redan över hundra unika besökare om dagen och långt över 300 sidvisningar. Men vilka är alla? Det finns ju en handfull tjejer som ofta kommenterar (ni vet vilka ni är), men ni andra då, vilka är ni och hur har ni hittat hit? Hur ofta läser ni bloggen och vad skulle ni vilja läsa mer om? Jag är öppen för förslag bara ni visar vilka ni är! Förmodligen vet ni ju vem jag är och hur jag ser ut iallfall. Ciao.

/C


Josefin.

Gillar också rött till pojkar. Men vill ha nytt, T hade ju dem i höstas/vintras. Vet redan 2 overaller jag ska köpa till M. i han behöver ju inte 4. För det hade jag till T, helt onödigt. Didrikson är ju perfekt när dom sitter, för den är så varm o go. Behövs inte ens tjock tröja under. Kan verkligen rekommendera didrikson.



Fleeco overallen kanske inte räcker när det är vinter o kallt. Jag såg den gröna på pop hemsida idag. Har du sett den färgen live? Vet att dem har fått in vantar o tossor. Den gröna är eallafall inte som på bilden.



Kraam



PUBLICERAT: 2010-08-19, 21:54:49 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/
Sara Långerud

Ja tycker det är kul att läsa din blogg för man vet aldrig va de kommer stå :) jätte kul läsning!

Ja känner dig ju inte, men kul läsning som sagt! Har hittat dig som allt annat att man har klickat vidare!



PUBLICERAT: 2010-08-19, 22:21:27 | URL: http://saraputte.blogg.se/
Josefin.

Jag har vart jätte nöjd:-) Didrikson har min syster o bror haft till sina kiddos också. Mamma som vart i farten. O alla är vi super nöjda! Jätte varma o go:-) Alla hade sin didrikson när det var -27 när vi var i sälen. Med tjocktröja under, o barnen var inte alls kalla. Som sagt väldigt varm.



Pop, fungerar ju bra till hösten. O sen på vintern kan man ju ha tjock tröja under.



Jag har ju tröttnat på dom, eftersom jag hade dem till T. O sen vill jag ha annan färg till M. Även om han passar väldigt bra i rött. Kul med nytt också:-)



Har tänkt att köpa en didrikson overall till han. Villervallas denim overall (tror jag). Sen funderar jag på pop fleeceoverall eller villervallas fleece overall. Marinblått pop eller turkost villervalla!? Hmm.. svårt:/ Tror iofs att jag inte behöver 3st. Räcker nog med en fleece o en varmare (didrikson). Sen funderar jag på en jacka. Tyckte det var smitidg till T, om man liskom ska åka härifrån till någon. Eller om man är på ett köpcentra. Då man inte är ute så mykke helt enkelt.



Vill inte ha pops ytterkläder,, eftersom dem inte har luva:-/ Är inte lika fint då, tycker jag.



Den gröna kanske bara finns på nätet. Eller komm in på butik snart. Borde ju göra det, eftersom vantar/tossor/mössor finns inne.



PUBLICERAT: 2010-08-19, 22:34:13 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/
Anonym

Jag är trogen läsare, som du redan vet! Tycker att du är helt fantastisk på att skriva! You go crazy girl!!!


Ida

Konstigt, fick inte med mitt namn ovan...


Elin

Jag läser din blogg varje dag :) Hittade den på Emelies blogg. Rolig och trevlig läsning!





PUBLICERAT: 2010-08-20, 11:12:45 | URL: http://´helloeliin.blogg.se/
Malin Bergh

ja men du vet ju att ja läser



PUBLICERAT: 2010-08-20, 22:57:28 | URL: http://berghkjellkvist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: