SKRIVET: 2010-08-21, kl 19:42:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ensam Lördagkväll oxå

HAHA! Efter en misslyckad Fredagkväll kavlade vi upp ärmarna och skulle försöka fixa den här kvällen lite bättre. Jag stack iväg till ICA och handlade massa gott att äta. Väl hemma ringer Bekims telefon- jobbet- de vill att han ska jobba ikväll! DAMN! Så det var bara att bita i det sura äpplet, släppa iväg gubben och le. Tror jag ska försöka hoppa i säng tidigt ikväll- blev inte så mycket somn i går natt så.

På tal om något helt annat ringde min lillasyster förut, hon ska göra en liten grej på Eltons dop, och talade nu om vad hon bestämt sig för. Hormonfylld som jag är grät jag som ett barn, underbara underbara syster. Är ganska säker på att det kommer vara fler än jag som fäller tårar under Dopet;-) Nu ska jag sätta mig och leta lite recept på mat vi ska bjuda på. Hörs

/C


Linda

Vårt fel att discopappa fick jobba :-( Vi hade handbollsfest. Joppe fick i alla fall en visning i baren och Eltons discopappa visade vilken whiskey han skulle välja. Är man ett discokiddo så saaaa de börjas i tiiiiii!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: