SKRIVET: 2010-08-13, kl 07:18:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Give me a nanny

Idag är en såndär dag då jag har tusen saker jag skulle behöva fixa- och troligtvis kommer det knappast bli någonting gjort. Dessutom ska det regna och då bara hatar jag att dra ut Elton i vagnen, precis allt blir ju blött trots både regnskydd o paraflax. Ne istället hoppas jag att kiddo vill ligga i sängen hela dagen- troligt...

Ikväll är det namnfest för Milton, jag har tyvärr ingen lust att gå då jag har en grym tandvärk och feber. Men bara att bita ihop- lite alvedon kanske får mig att må bättre. Ne nu ska Elton få sig en slurk NAN, sen blir det sängen igen för oss!

Hörs!



Morgonaktivitet.

/C


Josefin

Hoppas tandvärken o febern släpper:-)



PUBLICERAT: 2010-08-13, 09:38:24 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/
Emelie

Haha... Olivia, Olivia, Olivia, Oliviaa, OOOOLLLIIIIVIIIIAAAAA!

Den låter går på repeat i mitt huvud. Och nu igen när jag såg den här bilden ;)



PUBLICERAT: 2010-08-13, 12:14:02 | URL: http://emeliemelker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: