SKRIVET: 2010-08-25, kl 09:19:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hello Wednesday

Underbar morgon, känner mig inte trött alls, snarare utvilad och energisk. Jesus, det var längesen jag kände så! Idag blir det fika med underbaringarna Lina & Ida. Elton saknar sin flickvän Klara- så det gäller ju att se till att den träffas ofta! :-P

Ikväll blir det till att börja baka cupcakes till mammas fest på lördag, tvätta och städa lite. Sen ville B gå ut och äta, hmm... Får se vart vi ska klämma in det. I morgon eller fredag behöver jag ta mig iväh och shoppa lite, har inget att klä på mig till festen. Hatar att shoppa ensam, speciellt med Elton, så är det någon som är sugen på att hänga med- HOJTA!

/C


Malin Bergh

ja kanske kan följa med



PUBLICERAT: 2010-08-25, 09:34:09 | URL: http://berghkjellkvist.blogg.se/
Emelie

Melker & jag ska ändå åka på fredag! Joina? :) Sen stannar vi och gör matfestivalen dock :)



PUBLICERAT: 2010-08-25, 10:08:42 | URL: http://emeliemelker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: