SKRIVET: 2010-08-16, kl 07:46:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag

Och vardag igen. Back to work, back to reality. Usch, gillar inte verkligheten, eller vardagen heller för den delen, -jag skule trivas med Söndag hela veckan, slappdag o myskväll sju dagar i veckan...

Helgen har varit helt OK! Fredagen hade inte så mycket att komma med då både jag och E var dåliga, Lördagen bjöd på Melissa Horn vilket var en succé. Söndagen kom och vi städade, bakade, sov och åt god mat o massa godis. Spelade Alfapet gjorde vi oxå. Bekim är så rolig som alltid ger sig in i matchen fast han vet att han kommer förlora. Redan vid andra ordet börjar han skruva på sig och ursäkta sig för att han bara lägger ut ett så simpelt ord som SAGAN vilket bara genererar 5 poäng. Själv går jag ut stenhårt och nöjer mig aldrig med poäng under 25! NEVVA!!! Iallafall så slutade det med att Bekim gav upp då jag kammat hem 120 poäng på ordet TULPANER. Way to go MOMA!

Natten har varit fantastisk, iallafall om man ser till hur lilleman sovit. Mamman däremot ska barnsla sig och drömma mardrömmar så att hon är tvungen att väcka discobebisens pappa si så där vid 3 snåret, skakar tänder, kallsvettas och hyperventilerar. "SNÄLLA GÅ UPP OCH KOLLA ALLA DÖRRAR, GARDEROBER OCH TOALETTEN, tänd oxå upp i lägenheten annars kommer jag inte kunna somna om". Gentleman som han är gör han sin kvinna till lags. HÖVVA säger jag bara, mardrömmar borde förintas, ingen nytta gör dem alls.

Halv åtta klev vi upp, o nu sitter jag och väntar på att Elton ska bli trött så att vi kan få gå och lägga oss igen, måtte pojken vilja sova länge då jag är förbaskat trött. Annars bjuder inte dagen på särskillt mycket vilket är skönt. Har jag tur kanske det börjar regna- då behöver vi inte ens gå ut. HÖHÖ!



Tjipp & Hoj

/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: