SKRIVET: 2010-08-24, kl 09:58:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Me and I

Jag lilleman och hans moster Linn shappade iväg på klädparty igår kväll! Klädgalen som jag är hade jag höga förväntningar. Dock hittade jag inte alls något som kändes sådär jätteroligt! Linda Emelie och jag fastnade alla för en och samma tröja- så den hoppade jag. Kändes lite överdrivet att vi alla ska ha samma tröja till pojkarna. Istället hittade jag present till Charlie boy som fyller tre här i dagarna. Kanske inte så kul för en treåring att få kläder- men mamman blir nog glad! HOHO!

Maria- värdinnan var en mycket trevlig prick. Fint hem och söta barn hade hon oxå!

Elton och jag ligger på ett täcke placerat på golvet- han gnäller och lipar om vartannat. Mina öron börjar bli måttligt irriterade över detta oljud. Får försöka skaka lite vett i pojken. (Å nej, jag ska inte skaka mitt barn på riktigt). Missnöjd som ofta den här lille grabben.



Sliten mamma, sur bebis.

/C


lucke

hejsan, göra idag? :)



PUBLICERAT: 2010-08-24, 10:16:12 | URL: http://modegrabben.blogg.se/
Cissi

Hejsan, allt bra idag? :)



PUBLICERAT: 2010-08-24, 10:43:47 | URL: http://ceciliav.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: