SKRIVET: 2010-08-26, kl 12:37:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min lille BEBI

Blir hela fem månader idag! GOD!!! Vart har tiden tagit vägen? Jag menar, har jag redan varit mamma i fem hela månader?!?! :-O. Och om det nu stämmer att det är så, då skulle jag vilja säga att jag numera är en rutinerad mamma. Inte en av dem som nervöst tittar på sin bebis när det skriker och inte vet vad man gör. Nä för tusan- jag kan mitt knott, han kan mig- han vet vilka buttons to push for att få moma´s attention. Och jag som mamma vet när lilleman är sur på riktigt eller bara gör det för att förpesta min omgivning.

Hur som helst.- vad vi än gör mot varandra och hur vi än beter oss så ÄLSKAR VI VARANDRA! Det är vi två för alltid. Åh vilken härlig känsla. Som en hyllning till min son sätter jag Shirley Clamp på repete idag- låten DU ÄR ALLT har allt det där...



Bebi- 5 dagar.
/C


Emelie

Åh min älsklingslåt!!! <3

Upptäckte den i 8an på Djäkne och tänkte att den dagen jag gifter mig. Då SKA den sjungas i kyrkan. Så när jag delgav Jesper den planen först efter vi vart ihop ett år (var ju tvungen att vara säker på att han var den jag skulle gifta mig med) började han lipa :) Nu när vi lyssnar på den blir båda superfåniga och ler/gråter om vartannat.. :) HAHA



PUBLICERAT: 2010-08-26, 15:55:32 | URL: http://emeliemelker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: