SKRIVET: 2010-08-13, kl 20:25:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Namnfesten

Blev till att jag o lilleman fick stanna hemma. Inte nog med att jag har feber o grym tandvärk. Elton har 39.1 i feber. Tyckte inte det kändes lämpligt att dra iväg han- vill att han ska må bra. Dessutom har han varit grymt gnällig hela dagen och då blir det inte att vi föräldrar njuter av att åka på kalas heller- blir bara ett stressmoment. Bekim fick åka iväg själv, så som alla andra kvällar den här sommaren sitter jag ensam i soffan! HAHA! Komiskt det här! I morgon jobbar Bekim så jag följer trenden då oxå!

Ne nu ska jag proppa munnen full med is, alvedon hjälper inte. Behöver något som lindrar smärtan lite innan jag slänger mig själv in i väggen!



Min lilla sjukling somnade gott på sin mjuka vadderade mammas kropp.

/C


Linda

Hoppas ni haft en mysig kväll trots att ni båda inte mår bra. Krya på er. Kramar


Ida

Det tyckte jag va bra skrivit :-)



PUBLICERAT: 2010-08-14, 10:50:29 | URL: http://snorpaan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: