SKRIVET: 2010-08-31, kl 21:48:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Njutning

Min man skämmer bort mig, först massage, nu har han filat mina fötter genom en hel film. "The Bounty Hunter" tror jag den hette. Så satans härligt iallafall. Ren lyx om jag får säga det! Själv lagade jag en brakmiddag med äpplekaka, vaniljsås till efterrätt! De är nice det! TJIPP

/C


Linda

Det var du värd!


Josefin.

HAHA!! VERKLIGEN- ett skämt!! Tycker det är dags för dig att börja blogga igen;-)



PUBLICERAT: 2010-09-05, 23:14:06 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/
carro o elsa

Ja det va underbart att det gick så bra :)

svar på din fråga i min blogg, ja letar jobb lite smått och sen ska ja fokusera på körkortet nu ;)




Josefin.

Jag kan INTE kommentera dina 2 senaste inlägg. Därför jag skriver här. Vet inte varför:-/ Maxi Cosi is the shit. Den ska ni lätt köpa,, helt underbart. Dock ganska dyr. Man kan bara fälla den i 2 lägen. Inte 4. För det finns väl bara en modell av maxi cosi? Maxi Cosi mobi. Men det kan ju inte vara den du har kollat på iofs. För den är från 9mån till 5år och 9kg till 25kg. Fast sen finns det nog bara babyskydd iofs. O sen för större barn. Aja..



Tråkigt att du har känt dig down. Hoppas det blir bra snart. Tråkigt med såna perioder. Men som tur är så går dem oftast över.



Varför familjerådgivning om man får fråga!?



PUBLICERAT: 2010-09-07, 14:51:14 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/
Josefin.

Vi har Maxi Cosi mobi. Den som är från 2010. Så det borde ju vara den nya. Men det kanske går 4 lägen, jag är inte så insatt o sen har vi inte haft den så länge heller. Vet dock inte hur man ska lyckas vänta till 9månader med miltonbebi som är så stor. Hur fasen han ska få plats i maxi cosis babyskydd till 9mån:-/ Det fattar jag inte.. Men det löser väl sig!



PUBLICERAT: 2010-09-07, 18:32:45 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/
Josefin.

Kan fortfarande inte kommentera dem senaste 2 inläggen du har gjort:-/ Jo, jag vet att du gillar rött. Jag tycker också det är coolt att det liksom sticker ut lite. Jag har lite tröjor från pop som är rosa i till miltonbebi. Det har jag blivit "mobbad" för en del,, haha.



Absolut,, det är bara en färg. Så säger A också. Men kan ändå tänka mig om man skulle ha en röd overall att folk oftast tar det som en tjej. Men jag kanske har fel. I dont know.



Jag har till o med sett killar- med rosa nappis. O tjejor med gröna/blåa nappisar. Lite coolt:-)



PUBLICERAT: 2010-09-07, 18:45:21 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: