SKRIVET: 2010-08-09, kl 13:08:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nu far vi...

Jag och lilleman blir snart upplockade av Melker och hans mamma Emelie- tillsammans ska vi fyra resa bort. Destinationen är egentligen hemlig, men jag kan avslöja att vi inte kommer befinna oss mer än ca 3mil ifrån Skara så ni behöver inte vara oroliga- VI KOMMER TILLBAKA! ;-) Present till Miltonbaby ska inhandlas sen ska vagnen fixas- hjulet låser sig hela tiden och igår ramlade det av, så nu har vi en trehjuling igen!


Lillkiddo är verkligen jätte taggad inför vårt äventyr i staden långt långt
borta- så taggad att han somnade under tiden hans mamma klädde på honom!
WAY TO GO BABY!

/C









Emelie

Haha. Tyckte allt att vi klarade vår resa med glans! Kan upprepas och även vidgas med längre stäckor tror jag :) !



PUBLICERAT: 2010-08-09, 19:56:00 | URL: http://bebismamma.blogg.se/
Anonym


Chris

Gick ju kanonfint! Nästa gång satsar vi på typ Trollhättan eller Gbg!:-) Dock inte precis efter Elton sovit!:-)


Jossan

Det är klart att barnet kan döpas ändå. Men jag respekterar A till 100 när han inte vill ha dop. För att jag vet att jag säkerligen hade känt likadant, om jag var blatte. Jag är svensk o jag vet inte om jag hade velat göra något som är hans. Typ som ett bröllop. Ett bröllop på deras vis. Det hade inte jag gått med på. Tänk min familj- dem hade nog dött. Ett bröllop i Kosovo på deras sätt. Njaaa!! Jag hade dött o min familj med..



Jag har vart på många dop. Det som var i lördags är det enda som har vart någolunda skoj. Jag gillar inte alls dop. Så det är också därför. Många döper ju bara för att det kanske hör till.



PUBLICERAT: 2010-08-10, 10:28:27 | URL: http://zemren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: