SKRIVET: 2010-08-21, kl 20:52:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Viskande i mitt öra

En liten BEBI vid namn Elton viskade precis i mitt öra: "Mamma mamma, ge mig denna fina napp, måtte du köpa den till mig, snälla mamma!" Go som jag är tog jag mig en närmre titt på den och jag måste hålla med sonen min-
HUR KAN VI HA LEVT UTAN ATT SKAFFA OSS DENNA?
I need it,- eller ja, Elton needs it, sa han!



GIVE IT TO ME BABY- eller i mitt fall,- Give it to MY BABY!

/C


*Carro o Elsa*

Dom är supersöta :) Elsa har en sån rosa med krona på :) Fast tyvärr gillar hon inte såna nappar, det ska va Mam´s!! Fast den hänger finns som prydnad ;) hihi

har du sett att det finns snuttar i samma?



kraaam


Linda

Black edition är riktigt schnyyyyyggt!


Bekim

hahah, du är ju bra rolig älskling. Vart hittar du allt de här? puss


Emelie

HAHA SNYGG! :) Såg gör fina MAM's på Fresh Milk.. Dock bara i rosa :(

Så tråkigt att han inte tar de Eskas, finns mkt snyggare :)



PUBLICERAT: 2010-08-22, 20:59:26 | URL: http://emeliemelker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: