SKRIVET: 2010-12-12, kl 11:24:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Guess what...

I´m back- iallfall för den här gången. Hur länge det varar det kan jag inte lova. Dock känner jag att jag fått tillbaka motivation, glädje och lycka- så varför inte dela med sig av den och försöka sprida lite...

Det har ju hänt endel grejer dem här veckorna jag varit borta. Främst av allt har det skett en mycket possitiv förändring i våra liv- rent generellt. Det enda tråkiga som varit är att lilleman åkte på en rejäl sjuka. Lite trist, men kiddot är på bättringsvägen nu!

Får bli lite med uppdatering sen, jag o liten ska ta en sväng till skövde. Ses.

/C


emelie

ME LIKE!!! =)


Josefin.

LIKE LIKE LIKE :-)



PUBLICERAT: 2010-12-12, 19:39:13 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/
Linda

Nice!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: