SKRIVET: 2010-07-26, kl 20:18:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

1 2 3 Fanta & Rosé

Vilken helg, vilket slit och vilken huvudvärk. Men oxå många skratt, mycket sång och inte minst sagt mycket vin. Bekim har jobbat en maraton helg, som inneburit få antal timmar här hemma, och de få timmarna han var hemma sov han, vaknade, hoppade i duschen o drog till jobbet. Så jag o lillkiddo har haft alonetime- (as usuall) :-) I lördags lyckades jag dock skeppa bort liten till han mormor, så att hans LCHF kunde få bryta mot de strikta reglerna, dricka vin och gå ut! Vinet hittade snabbt enklast väg nedför stupen och lyckades fylla min kropp med nästan två flaskor! STARKT JOBBAT VINET, DU KAN DET DÄR! Kvällen var kalas rolig och jag som inte varit ute på länge var verkligen i mitt MILF essä. Söndagen hade sköna saker att erbjuda den med, huvudvärk, illamående, frossa och en enorm saknad efter Elton. Men vad gör väl det när blåsorna är lika stora som Mount Everest på fötterna? :-) Kiddo kom iallafall hem på eftermiddagen och då stod både godiset, chipsen och gurkstavarna för underhållningen resten av kvällen. (Alltså har jag fuskat ordentligt!) Men ska det va så ska det!

Imorse knackade varadagen på dörren igen- det var bara att glatt öppna dörren och välkomna den in. Vi åkte iväg och bytte till ny bil, (den vi har nu fick vi inte in vagnen i utan att fälla sätena) så nu joinar vi alla familjer och åker Saab. Elton och jag shappade iväg till BVC- mätte och vägde. (65cm lång & 6600kg för er som undrar). Underviktig och sömnbrist- resultat- Barnmedicin KSS på onsdag för att kolla upp honom igen. Resternade måndag har vi hängt med Emelie & Melker, hoppat hoppgunga, gosat, haft besök av en söt Telia kille som sålde på oss SVERIGES BÄSTA BREDBAND, det ni! Lillkiddo sover och jag ska upp på CT:n och slita. Har dessutom köpt hem en våg, vilket gör att jag går och väger mig stup i kvarten- så nu blir det fanimig till att träna alltså!



Ciao Bella...

/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: