SKRIVET: 2010-11-12, kl 20:49:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ensamvarg



Åh... Jag saknar mina killar... Förvisso ligger den lille och sover i rummet intill mig- men vad hjälper det när han inte är i min famn och gosar. Den stora jobbar och förväntas väl inte komma hem förän efter midnatt. Hoppas bara det inte blir allt för sent så att han blir tvungen att sova hela dagen i morgon. Hade varit mysigt med en fika eller något innan han måste ge sig av till jobbet igen.
Elton har varit galet intensiv idag- på många olika sätt... Tänderna måste verkligen vara påväg nu- han har till och med svårt att äta nu pga av att han bara vill sitta med knytnäven och snurra i munnen- samtidigt som han gnäller och gnyr hela tiden. Efter kvällsmaten gav jag honom faktiskt alvedon och efter ett bad verkade han vara på bättre humör. Så kvällen har spenderats på golvet, busat myst och kollat på tv.

Nu sitter jag och halvblegar på Idol, dippar gurka och tar mig ett glas vin- så härlig känsla när man känner hur lugnet infinner sig i kroppen efter nån klunk- lättpåverkad? Blir tidig läggdags för mig, förhoppningsvis iallafall, så får vi väl se vad morgondagen har att erbjuda.

/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: