SKRIVET: 2010-11-10, kl 16:52:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tröga? Fega?

Snälla, vill ni diskutera eller ens att jag ska svara på de ni skriver- var tuffa nog och skriv vad ni heter eller vart jag kan nå er så kan vi sen tala om vad problemet är. Jag menar, hur cool är man om man kan kasta skit men inte säga vem man är! Give it up- ni har inget här att göra om ni är rädda för att visa vilka ni är! Bye

/C


Anonym

Fine "det är din blogg och du skriver vad du vill" men du är väl förfan en vuxen människa?. Om du nu ska vara så tuff och sitta å skriva bakom din data skärm(vilket är väldigt dåligt, att skriva om någon på en blogg så hon inte har någon chans att kunna försvara sig eller konfrontera) så kan du förfan skriva hela handlingen berätta vad johanna har gjort? eller är du konflikt rädd? , johanna kanske inte gjort något? du bara allmänt hatar henne och försöker få andra till det?



Du är ju helt körd i huvudet!




Anonym

/ BERTA


Sandra

Är det inte så här? Johanna snackar massa skit om dig inför folk så ryktena når dig? Du har fått nog och skriver en taskig sak om henne? Båda klassas som förtal, fine over and out? Samma sak mot varandra. Kan inte alla bara sluta tjöta fram och tillbaka. Sen Johanna var typ 11 år har ju Skara varit uppdelat, hata eller älska (periodvis, är uppväxt sen källetiden med damen och inga vänner varar för evigt där inte...) Så varför behöver det här bli värsta grejen?

Till Berta, ovanstående talare, ang att sitta bakom skärm, välkommen till det nya milleniet. Världen funkar så här!


Sofia

Jag tycker i vilket fall att du gör rätt som säger vad du tycker. Sen om människor som skriver anonymma kommentarer säger jag bara: jag avskyr sånt! Om man inte vågar stå för de man säger, då ska man heller inte uttrycka sig! De är din blogg, och du säger vad DU tycker! Heja dig!



//Sofia



PUBLICERAT: 2010-11-11, 14:20:46 | URL: http://sofiaalinnea.blogg.se/
angelica

Jag håller med ovanstående skrivare att man har rätt att skriva vad f-n man vill.

Bloggen är till för att man ska skriva av sig på, stör sig folk på detta kan dom läsa eller göra nått annat.

Hade tyvärr problem med detta på min blogg med och vet en massa som har samma problem.

men när jag fick min son låste jag den.

Då vet jag iallafall vilka som läser den.

/angelica



PUBLICERAT: 2010-11-11, 18:32:11 | URL: http://ajjedahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: