SKRIVET: 2010-10-26, kl 22:04:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bra start på veckan.

Igår drog vi en sväng till Öppna F skolan, jag och Elton. Där mötte vi upp Emelie & Melker. Därefter styrde vi kosan hem, plockade upp pappa B och drog vidare till Skövde för lite shopping. Presenter till mamma inhandlades, samt ett par nya skor till mig. Lunch och mys hann vi med innan vi for hem. Kvällen avslutades med tv samt lite fix med tradera paket som ska skickas iväg.

Idag började morgonen med ett besök hos psykologen för att få prata av mig lite. (Återkommer mer om detta). Direkt efter det drog jag till gymmet och körde ett pass på nästan en timma. Cykel, löpbandet samt magen var det som hanns med. I morgon kväll ska jag dit igen och hoppas då få med mig min cuz Kim. Ikväll har vi firat mamma som fyller 50. Det har varit en riktigt mysig kväll, med god mat, sötsaker och mys.

B jobbar sen fyra i eftermiddags. Stadt denna vecka då han har frivecka från Volvo. Veckan som kommer har endel inplanerat vilket jag gillar. Och på Fredag ska ju jag göra mitt första arbetspass på väldigt länge- det ska verkligen bli super kul!

/C


Ida

Wohoo va spännande med jobb på fredag! Ses imorn! Kram skumbanan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: