SKRIVET: 2010-10-11, kl 14:43:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Frisk luft har nån aldrig dött av...

Fast lilleman är sjuk beslutade jag mig iallafall för att pälsa på oss kläder och ge oss ut. Min mamma sa alltid när vi var mindre att det var bättre att komma ut från alla bacillerna hemma och andras in lite frisk luft- så jag gjorde alltså som hon hade sagt! Luften var sådär riktigt höstig och solen sken så att det brände på kinderna- super härligt. Liten fis somnade efter ungefär fem minuter ute och sov ca 1,5 timmar av den 2 timmars långa powerwalken. Det gjorde honom gott att komma ut lite.

Vi gick förbi ICA- dumpade ett tiotal Tradera paket som skulle iväg samt handlade lite lunch. Grillad kyckling med grönsaker på mini tortillias- allt måste vara mini nu! Det är mitt nya. Äta ska jag oxå göra på assietter eller små små skålar. Dem satt iallafall fint i magen efter promenixen.

Eftermiddagen blir lugn här hemma hos oss- jag ska slå in ytterligare paket som ska skickas iväg- Tradera. Sålde bla min åkpåse i rött/turkost nu för 535:-. Kanon ju! B ska till Götene med sin mammas bil, sälja den nu innan hon flyttar. När han kommer hem ska jag damnsuga och moppa av golven- därefter blir det nog bara slappande framför tv:n.









/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: