SKRIVET: 2010-10-13, kl 10:35:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag

Elton var uppe innan tuppen idag- som vanligt... Jag är halvdöd och har ätit sockerkaka till frukost. Great- nu får jag gå en mil och svälta resten av dagen. Självdisiplin, barn och trötthet är en dålig kombo för mig! Dessutom blir jag förbannad när det inte händer något på vågen trots att jag inte gör annat än att gå och gå och gå nu för tiden. Samtidigt som jag faktiskt skärpt mig med maten, (bortsett från idag då). Funderar starkt på att gå upp i vikt, till kanske 120kg- o sen få magen opererad- HOHO!!! Då kommer jag ju inte kunna bli tjock- vilken fröjd! (Sjuk tanke)

Jaja- dagen är seg, som vanligt... Elton har disco i hoppgungan- jag sneglar på tv:n samtidigt som jag letar julklappar på internet. När lilleman ätit och det är dags för sömn ska jag klä på mig träningskläderna och ge mig ut på powerwalk. BOOOOOING... Hörs.

/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: