SKRIVET: 2010-10-08, kl 22:28:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

TGIF

Wow- en riktigt härlig Fredag. Har spenderat många timmar ute med Elton, promenerat och promenerat. Ätit lunch och vandrat med Emelie och Melker. Haft tjejmiddag här hemma med mamma och lillsis. Bjöd dem på Texmex kyckling med nachos och guacamole. Hot and Spicey :-)

Nu sitter jag o hänger vid datorn i tystnaden. Så tyst att jag hör flammorna på ljusen. UNDERBART! Väntar in ett tiotal bud på Tradera som blir klara här inom den närmsta timman. Kul! Är snart uppe i tusenlappen över vad jag tjänat på två veckor nu- det lönar sig alltså att lägga ut kläderna istället för att dumpa dem på tippen- som jag gärna gjort annars.

I morgon blir det nog en tripp till Lidköping för mig och Elton. Har inget planerat där eller någon jag ska träffa- men känner att B behöver få sova ut ordentligt- alltså är det lika bra att jag tar med mitt lilla monster och flyr lyan. Hoppas det blir fint väder så att man kan ställa bilen och promenera runt i stan lite.

Galet tråkigt inlägg- bara massa info- tyvärr är jag inte roligare än såhär idag. Kort men gott så hörs vi mer i morogn. Nu ska jag hänga på Tradera samt läsa och kommerntera massa bloggar.


/C


Emelie

Jag jobbar! :D Börjar elva och jobbar till stägning!


Sini :)

Hejhej :)

söt blogg:D

vad har du för planer idag?



PUBLICERAT: 2010-10-09, 10:26:49 | URL: http://sinisarin.blogg.se/
Chris

Emelie- var inne men var massa folk så du var buzy, precis lika buzy som jag hoppas jag kommer vara när jag jobbar:-)



Sini- kul att du läser. Ska kolla in din blogg lite senare!:-) idag hänger vi ute så mkt som möjligt- får passa på när vädret är fint!:-)



PUBLICERAT: 2010-10-09, 15:02:51 | URL: http://chrisdahlin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: