SKRIVET: 2010-10-20, kl 20:59:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torka?

Har varit lite tort på den här sidan i några dagar nu. Mestadels för att jag har varit riktigt jäkla sjuk. 40 gradig feber, halsont, öroninflamation, hosta, förkyldning, huvudvärk- You name it. Börjar äntligen friskna till vilket känns underbart- Jag är människa igen!

Sen till den här jäkla bloggen... Jag vet inte riktigt för vem jag bloggar egentligen. I början var det enbart för min egen skull, för att jag skulle lätta mitt hjärta en aning. Men sen började jag följa statistiken och blev självklart glad när siffrorna steg för varje vecka. Detta gjorde att jag var mer aktiv och försökte slänga in åtminstone ett par inlägg om dagen. Nu ligger jag på över 300 unika besökare om dagen. Trots detta känner jag mig inte alls motiverad. Jag får sällan respons på det jag skriver eller ens någon reaktion på viktiga frågor jag tar upp. Som tidigare sagt är det ju inget kommentarstvång- ibland kunde man ju bara önska att folk var mer engagerade eller intresserade av att ta upp en diskussion. Nog om detta...



Imorgon är det TORSDAG. Än så länge ser planerna ganska humana ut. Blir en sväng till Öppna förskolan så att Elton får hänga lite med folk i sin egen ålder. När kvällen kommer tänkte jag dra till Lidköping en sväng- clubkväll på VeroModa! Eftersom jag ska jobba där nästa Fredag känner jag att jag får ta tillfälle i akt att uppdatera mig om vad som händer i butiken, även köpa mig något passande att arbeta i. Är det någon som är sugen på att sällskapa- HOJTA!

Fredag blir det plåtning av mig och Elton i Göteborg, mest Elton om jag får välja själv. Vi ska utsmycka hemmet med ännu mer bilder av vår prins samt fixa julkort. Min syster jobbar som stylist tillsammans med en begåvad fotograf i ett projekt de kallar Frank Blank. (Kolla FB). De knäpper bilder på alla som vill ställla sig framför kameran,- dock inte i vanlig studio eller ateljé vilket jag tycker är roligt. Vi vill inte ha dem där (enligt) mig tråkiga bilderna som de flesta tar- det får gärna vara lite unikt.
När vi ändå är i Götet lär det bli en sväng till IKEA oxå, ramar till bilderna ska införskaffas samt att ljusförrådet behöver arbetas upp. Det går ett gäng om dagen nu när höstmörkret lagt sig som ett lock över oss!

Any way- nu ska jag kolla på Grey´s- Hörs när vi hörs och ses när vi ses.

/C


Emelie

Hej

Håller med dig om att de e trist när ingen kommenterar! Samma för mig!!

Hade varit super kul att ta kort på Melwin, men jag jobbar:( Annars hade jag gärna mött upp er där..

Ngn som ska åka med dig än?



PUBLICERAT: 2010-10-20, 22:20:38 | URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/
Fanny

Det är så kul att du bloggar igen, påminner mig om tiden precis innan vi åkte till USA och var flitiga bloggare båda två :) Jag läste faktiskt igenom hela min USA-blogg nyligen, känns som en evighet sen man var där men minnena finns kvar iaf :)



Kram



PUBLICERAT: 2010-10-20, 22:50:08 | URL: http://braborta.wordpress.com
Ida

Du bloggar för mig baby ;-) hehe, det är ju trots allt tack vare din blogg som jag börjat läsa bloggar över huvudet taget! Jag ska försöka bli bättre på att kommentera och diskutera med dig! Guud va roligt att fota Elton, det hade jag gärna hakat på men min lilla skruttfia är inte riktigt kry. Kram på dig!


bitterfittan

oj shit pommes frites



krya på dig!



PUBLICERAT: 2010-10-21, 03:02:32 | URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: