SKRIVET: 2010-09-11, kl 18:56:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ge mig kraft Gud

Lilleman har verkligen tärt på både mitt och Bekims tålamod i eftermiddag. Skrikit i stort sett i tre timmar på raken. Trött, hungrig, arg och ont i magen, tyvärr oxå halsen tror jag. Om ungen bara kunde inse att allt blir lättare med lite sömn?!

Han har återigen kommit in i en period där han krånglar med maten- vill inte äta alls. Och pga av att han typ är förstoppad vill jag inte ge honom någon fast föda- så har enbart velat ge honom välling, men inte heller de vill han ha. Nu har han iallfall somnat (på tom mage), återstår att se hur länge han tänker låta oss få lugn och ro!

Nu tänker jag vara en oansvarig kass morsa och hälla i mig några glas vin- orkar inte kvällen annars- mina nerver behöver det! Hoppas ni alla haft en fin Lördag- jag hoppas min Söndag blir tio gånger bättre än denna usla dag!

/C


Ida

Skål på dig! Du är en jättebra mamma! Hoppas att hoppetossen mår bättre imorgon! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: