SKRIVET: 2010-11-10, kl 22:52:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ett skämt...

Ja detta börjar på allvar kännas som ett. Vilken grej detta blivit. Helt otroligt. Känns riktigt löjligt om jag ska vara ärlig. Jag hade inte en tanke på att det skulle vara så många som är intresserade av skvaller?! Intresserade eller inte- nu får det iallafall vara bra! Jag har sagt det jag behövde säga och på samma gång fått ut min ilska. Dags att gå vidare. Dagen idag har iallafall gått i ett. Känner mig måttligt trött nu! Sista tvätten är precis upplockad och struken. Alla sängar är bäddade med rena sängkläder och snart ligger hela familjen o sussar sött! Hoho! Idag fick Elton sin första pulka- känns som om att den kommer vara lättare att ta sig fram med än vagnen, synd bara att pulkan inte har vindskydd och utfällbara däck (till när man ska in i affärer). Får se om jag eventuellt skaffar mig ett par vinterdäck till vagnen- blir förmodligen lättare ploga sig igenom snön då. I morgon ska vi besöka vårdcentalen på morgonen. Dagen är än så länge oplanerad mm kvällen tillbringas hos Ida då hon har Me & I party! That's pretty it... Ciao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: