SKRIVET: 2010-11-11, kl 22:16:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helg

I morgon börjar helgen vilket för min del innebär ensamtid med Elton. B ser vi inte röken av i morgon. Åker från de ena jobbet till de andra utan att mellanlanda hemma. Lördagen sover han- för att sen ge sig upp och jobba igen.

Kvällen i morgon är iallafall planerad vilket känns skönt. Blir mys uppe hos tant Berg med kidsen- vad det nu kommer innebära:-) På lördagen har jag för avsikt att ge mig ut i skogen. Har jag tur får jag med mig mamma- (nån måste bära liten man). Granris är jag på jakt efter, börjar bli dags att dekorera balkongräcket. Börjar med riset för att sen framåt advent sätta upp ljusslingan. Nog tjatat om det... Hoppas iallafall att ni alla har en riktigt härlig helg framför er.

/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: