SKRIVET: 2010-11-12, kl 20:52:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nya kläder

Är vad lilleman behöver. Har än en gång rensat ur hans byrå- nu rök precis ALLA kläder i storlek 68 vilket gör att det ekar ganska tomt nu. Dock vet jag verkligen inte vad jag ska fylla den med. I ärlighetens namn börjar jag faktiskt tröttna på Polarn o. Pyret. Visst är det fina kläder, men dem har ju ingen attityd för fem öre. Söta, hållbara och lättmatchade- men sen då? Ne, usch...

Så då är frågan, vart jag ska börja leta. H&M, Lindex och Kappahl är redan uteslutet. Rydéns i Lidköping kan slänga sig i väggen. Internet i all ära- men vart? Vet ni någonstans där de säljer kläder som är lite tuffare så tipsa gärna! Lilleman vill vara lite ROCKER har han sagt... :-) Rock/prepp säger hans mamma... Så något däremellan. TIPS!

/C


Anonym

Bellabo tror jag det heter i Lidköping. Dom har rockefella tror jag det heter, jäkligt snygga:) lite stuprör mm tror jag det finns.


Fanny

Zara har ju världens finaste barnkläder. Och Gap, crewcuts och asos har ju också mycket fint :) kan bli lite tull men säkert värt det :)



PUBLICERAT: 2010-11-13, 19:33:24 | URL: http://braborta.wordpress.com
*Carro o Elsa*

BellaBo har fantastiska kläder, lite rockiga :) och sen måste du ju kika in "Fanny by Helen H" inte så rockiga men såå söta/fina kläder.. kom illt Lidköping nån dag och ta en fika me mej ;)



kraaaaam



PUBLICERAT: 2010-11-14, 18:41:59 | URL: http://elsasmamma.blogspot.com
Malin Bergh

Min nya favvo barn affär är Zarah!!! Så fina kläder och en helt annan stil än pop villervalla och de andra "vanliga" kläderna


Anonym

Håller med Malin ang Zara, fast de är ju inte rockiga iofs.. Men de har så himla mkt "fina" kläder, mamma köper alltid det till Melker men jag köpte lite vanliga långärmade tröjor där senast. SUPERNÖJD med kvaliteten och passformen! :)


Emelie & Melker

Oj, det ovan var från mig! :)



PUBLICERAT: 2010-11-17, 09:15:20 | URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: