SKRIVET: 2010-10-10, kl 17:23:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

10.10.10

Riktigt produktiv Söndag här hemma faktiskt. Jag fick ju sovmorgon i morse, B hade sin igår- så jag sov till 9.30. Fantastiskt! Runt tolv åt vi frukost och sen begav vi oss ut på en timmes powerwalk. Snabb handling efter det, hem och laga mat till Elton, behövde fylla på lite nu. Det blev torsk m potatis, grönsaker och smörsås. Samt korvstroganoff m ris. Nu har B dragit iväg på poker, en febrig Elton har somnat och jag ska snart fixa lite mat till mig själv. Jag är galet ivrig idag- klockan 19 är det ju säsongspremiär för Gossip Girl. HURRA!!! Äntligen får jag se lite ögongodis i tv:n- CHUCK. Mmm...

En annan fantastisk sak är att jag har blivit LÄTTARE PÅ JORDEN. 2,8kg har jag gått ner sen i Torsdags. Det var verkligen en fröjd när jag i morses ställde mig på vågen- amazing att det faktiskt händer något! Nu är jag super taggad- trots att jag sa att jag skulle börja 1 Januari så börjar jag lite lätt nu. Åh tydligen så var det ganska lätt oxå!

Ne nu måste jag passa på att steka mig en köttbit medans lilleman sover- annars finns det risk att jag inte hinner äta alls. Bloggar mer sen, har en jätte rolig sak till att berätta. So long.



Mumsfillibabba...

/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: