SKRIVET: 2010-10-01, kl 07:55:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

2 veckor, 3 dagar

Så lång tid är det sedan jag bloggade senast. Illa kanske. Men det har varit mycket i några veckor nu, och det har gjort det jobbigt för mig att blogga. Det här med att dela med sig av sitt privatliv har ju gränser- iallafall för mig. Jag skulle mer än gärna vilja skriva av mig här och berätta vad som försiggår i mitt liv- tyvärr vill jag ju inte att alla mina läsare ska veta. Förklaringen till att jag inte skrivit är alltså att jag inte mått så bra av olika anledningar, och mår jag inte bra har jag svårt att dölja det- därför har bloggen fått ligga på vila.

Nu är jag tillbaka iallafall. Har massor att skriva och massor att berätta, så såfort tiden finns så kommer bloggen bombas med inlägg- håll utkik!

/C


Josefin.

I LIKE:-) Gött att du är tillbaks & hoppas att du mår bättre!! Vill du prata,, så får du höra av dig- pingchatta haha;-)



Jo det är nog så- känsligt ämne. Haha. O som du säger det viktigaste är ju att parterna är överens. O det är väl kanske inte alltid vi. Jag kan tycka att typ- om jag nattar kiddos. O har inte fixat köket sen middagen. Så tycker jag att han kan ta det medan jag nattar dem. För det tar ju ett tag o är ganska krävande. Men ikke- köket är mitt ändå. Då kan jag bli arg inombords. Men orka ta den diskussionen lika bra att göra det själv istället:-)



Jag håller ju inte med om att jag arbetar. Igår var jag hemma på förmiddagen. Ut vid 12. Shoppade o fikade. Det kallar jag glida runt o bara ha det gött. Tror inte arben har haft en likadan dag på sitt jobb. Jag vet själv hur dey är att jobba 9timmar- morgon till eftermiddag. Jag var alltid helt slut när jag kom hem. Det är ju långa dagar, tidiga mornar o annat för dem som jobbar. Arben myser o busar med barnen när han kommer hem- det räcker. Genom det får jag lite vila. Innan nattningen körs igång. Men visst tusan vore det gött om han kunde nattningen. Hade man kunnat köra varannan gång- för rolig är den inte. Puuuh..



PUBLICERAT: 2010-10-01, 09:42:17 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: