SKRIVET: 2010-10-06, kl 09:46:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

BTW

Är det någon som på ett enkelt sätt kan lära mig hur man bloggar från mobilen? Jag har läst igenom instruktionerna här på blogg.se, samt skickat det där sms:et men jag verkar inte få det att funka?! Tråkigt då jag tycker det vore väldigt smidigt att kunna slänga in ett inlägg på springande fot då och då.

/C

 


Emelie

Hej!

Ja de e smidigt att skicka från mobilen, de gör jag ibland. Man kan både sms:a och mms:a, men tänkt på vilket håll du tar kortet med mobilen, de läggs bara in på rätt sätt. De stämmer för mig om jag lägger ner mobilen åt vänster liksom, du skickar dina meddelanden till nr: 0730121163

Men först måste du registrera ditt mobilnummer på din bloggsida under inställningar, sedan ska de vara klart att använda;)

Lycka till och ser fram emot mer inlägg;)



PUBLICERAT: 2010-10-06, 10:36:59 | URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: