SKRIVET: 2010-10-15, kl 22:15:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Buhuu

Ne jädrar i min låda- efter en riktigt mysig fredagskväll med mat, chirre, godis och cola kan jag nu konstatera att jag håller på att bli sjuk. Halsen min är svullen som sällan förr och näsan vätskas av vad jag skulle kunna tro är hjärnsubstans. Det rinner floder. Kan tänkas att jag är allergisk mot min son. Han får hela min kropp att gå ut i strejk! Unge!

Denna fredag har firats med besök på Öppna F-skolan. Lunch med Bea, Emelie & Melk the man. Därefter kringel & kaffe fika med Klara o hennes ur söta mamma Ida. Som om inte detta vore nog drog vi iväg på äventyr när manvän kom hem. Miljötänkande i form av burkpantning följt av shopping på Coop.

Väl hemma skulle jag slänga ihop en fancy fredagsmiddag- en sån där som jag tycker alla lyckas så gallant med. Jag däremot slog till på ett säkert kort, jasminris, sweetchilikyckling och sallad. Boooooring. Lyckligt nog åt manvän för fulla munnar och vi båda blev mätta även denna kväll- HALLELUJA! Nu glor vi på Idol samtidigt som jag har vyssat en otröstlig Elton som gråtit för sitt liv i nästan en timma- (i sömnen). Dröm eller smärta- ja inte visste vi efter en halvtimma- ungen skakade och var mer eller mindre blå om läpparna- en supp i rumpen och kvarten senare sov han. Phuuu... Hoppas nu för manväns skull att han sover hela natten. Min sovmorgon i morgon nämligen. Längtar.

/C


*Carro o Elsa*

Nu har ja fixat en blogg Chris ;)

Hoppas ni mår bra!



kraaam



PUBLICERAT: 2010-10-16, 12:52:07 | URL: http://elsasmamma.blogspot.com/
*Carro o Elsa*

Tack du! Ja håller självklart med ;)

allt bra med er? bloggtorka? :(





PUBLICERAT: 2010-10-20, 19:09:40 | URL: http://elsasmamma.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: