SKRIVET: 2010-10-21, kl 09:53:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

En burk med sömn TACK!

Sonen i huset är helt ur sina sömngänger. Han somnar senare och senare på kvällarna- vilkeet vi ju tror ska innebära att han sover åtminstone en kvart längre på mornarna. Men icke- han vaknar runt fem varje morgon och det går inte på något sätt få honom att somna om trots att det är kolsvart ute. Phuu... Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till för att ställa det till rätta igen- må han iallafall sova till sju...
Det är inte heller de att han sover för mycket på dagarna- oftast bara 20min åt gången vilket gör att han kanske får ihop mellan 1-2 timmar- vilket i sig inte borde vara för mycket när man snart är 7 månader.

Nog tjatat- jag ska försöka fånga dagen, på oladdade batterier- Gud, ge mig kraft- HUR SKA DETTA GÅ TILL?!



Om han ändå kunde förstå hur härligt det är...

/C


Emelie melker

Om du bara vägrar låta honom sova mer än 2ggr om dagen? Jag har börjat lite med det nu, och ungen sover faktiskt mer än 15min i taget! Hallelujah! Han fattar att det inte blir mer sömn förrän 3-4h senare. Hur mkt han är grinar!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: