SKRIVET: 2010-10-12, kl 19:59:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Falbygden nästa...

Usch vad jag kände mig LOW i morse när jag vaknade, eller morse o morse, enligt mig är det nästan natt när klockan är 4:45. Elton vaknar bara tidigare och tidigare varje dag. Börjar kännas ganska tungt med tanke på att han sover som en kratta om nätterna- vaknar ca var 30 minut och bara krånglar...

Iallafall... Dagen började med en powerwalk. Vi mötte upp Linda & Joppe och drog en repa på nästan en timma. Därefter knallade jag och Elton vidare- sammanlagt blev det nästan två timmar ute i höstsolen. Hem och åt frukost för att sen ta en tupplur. Sen har det inte hänt mycket idag. Jag knåpade ihop några desserter till Elton samtidigt som jag höll på att spexa för grinolle.


Banan- Hallon- Jordgubbar- Björnbär- Blåbär- Mango



När manvän kom hem begav vi oss än en gång ut på en powerwalk- bäst att ta vara på vädret! Väl hemma lagade vi Tacos, E & B lekte och jag städade undan, tände ljus i hela lägenheten för att få upp värmen och myste till de. Nu läggs lilleman, B ska kolla fotboll och jag ska pyssla lite med Tradera paket. Därefter blir det bad och ansiktsmask!

Håller tummarna för en bättre dag i morgon. Är det någon som är sugen på en promenad på förmiddagen HOJTA. Jag vill gärna ha promenadsällskap!

/C


Emelie

Borde också göra egen pure till Melwin men har inte kommit till skott, köper du bara frysta bär och mixar var för sig??

Va e de för bra burkar du har då, de e ju de största problemet, vad ska man ha de i??

// Emelie



PUBLICERAT: 2010-10-12, 20:57:12 | URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/
Malin Bergh

Har skickat en Award till dej =)



PUBLICERAT: 2010-10-12, 21:57:34 | URL: http://berghkjellkvist.blogg.se/
Linda

Duktig du är :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: