SKRIVET: 2010-10-11, kl 11:01:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Köpenhamn baby


Min otroligt snälla och generösa storasyster bjuder med mig på en helg i Köpenham i början av Novermber. Hur härligt ska inte det bli då? Bara vi två! Var många många år sedan vi gjorde något ihop bara vi två. Självklart blir det väl så när vi båda skaffat barn och familj- men nu var det liksom på tiden. Det här blir nog en inspirationsresa för J som arbetar med inredning. Om ni kollar in hotellet vi ska bo på www.hotelfox.dk så forstår ni att tjejen har stil. Vi ska bo i ett x-large rum, men vilket rum man får vet man inte för än man checkar in. SPÄNNANDE. Det här är iallafall ett av mina favoriter- tycker det känns lite lyx!

I Danmark hoppas jag på strålande fint förvinterväder, massa tjejsnack, mycket sömn, intressanta butiker och häfftig shopping till mina pojkar här hemma!

I can´t wait

/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: