SKRIVET: 2010-10-21, kl 20:26:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tåg eller bil

Tåg eller bil, tåg eller bil....?! Åh, jag har beslutsångest. Ska ju till Göteborg i morgon bitti och plåta Elton. Problemet är ju bara att det inte går att åka bil själv med ungen. Han skriker ju sig blå vilket i sin tur gör det ganska svårt att koncentrera sig. Jag har inte heller någon som kan åka med mig- har kollat runt lite men alla verkar ha förhinder. Så då återstår det kanske att lägga om resan lite och ta tåget... Känns bara som ett så stort projekt. Buss till Skövde, på tåget, av tåget, och sen spårvagnen hem till syster. Dessutom passar ingen av tågen då vi har tid 10:30 för fotografering. Antingen får vi åka vid sjutiden på morgonen eller så blir vi sena... Tar jag bilen kan jag iallafall anpassa resan lite... Åker vi tre fyra timmar i förväg har jag ju lite spelrum... Hmm... We´ll see...

/C


Linda

Typiskt att ingen kan följa med! Vi hade gärna gjort det om vi inte skulle få besök av vänner från Karlstad som kommer hit över helgen. Hoppas resan till Göteborg går bra, oavsett om det blir tåg eller bil. Kommer bli jättefina bilder ju :)


Ida

Ser verkligen fram emot att se bilderna! Det kommer bli jättefint!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: