SKRIVET: 2010-10-22, kl 22:32:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Unge!

Spelar uppenbarligen ingen roll vad man gör för att försöka pleesa Elton vad gäller hans bilåkande. Nothing works! Ungen skriker sig gul och blå trots att han idag fick sitta i framsätet. Ja ni förstår- Igår vid elva på kvällen lyckades vi få min kusin att låna ut sin splitter nya Aigo för att vår son skulle bli en smula mer hanterbar i bilen. Nix pix sa han- bil är inget för mig!
Så när jag kom hem idag tjöt det i öronen. färden hem tog nästan tre timmar och mina stackars öron har fått sig en rejäl omgång. Lilla skit unge! Nästa gång hyr jag en takbox och bäddar in honom där tillsammans med en bärbar dvd som spelar Teletubbies. Yes- så får det bli.

Kvällen här hemma har varit harmonisk. Kom hem till en städad lägenhet- åkte o handla lite härligheter. Slängde ihop en frozen cheesecake, lövbiff, potatisgratäng och vitlöksbröd. Åt under hysteri med en hyperaktiv Elton hängandes över oss. Nåväl- vi hann iallafall tända ljus. Nu har vi glott på Idol, kollat lägenheter och pratat om livet. Snart checkar jag ut för att ta vara på min HEL sovande natt samt sovmorgon. MUMMA!!!

(Btw- Daniel Staaf är en LOOSER- läsa men inte kommentera?! Och dessutom kräva mer uppdateringar för att du ska ha något att läsa på jobbet- SKÄMMES TA MIG FAN DANIEL- SKÄMMES!) ;-)



/C


Ida

Hur gick fotandet? Nyyyyfiken !!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: