SKRIVET: 2010-09-09, kl 09:27:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag

Idag missar vi andra av fyra tillfällen av babymassagen. Trist. Men Bekim var inte helt okej igår- spydde o så- så jag vill inte riskera att smitta någon av de andra bebisarna om ifall att det skulle visa sig att Elton fått något. Pratade med läkaren som sa att det borde bryta ut inom 24 tim- har det inte gjort de finns det inget! Måste ju vara safe inför i morgon då det blir Fredagsfika hemma hos oss! B jobbar idag, så det kan ju knappast varit någon magsjuka iallafall.

Runt lunch blir det en fika med Kim- han har skaffat sig en ny bil, så kanske får äran att beskåda den lilla Go karten. (Toyota Aigo). Senare i eftermiddag ska jag och Elton ta oss en sväng till mamma för att fira Kenny!

Elton har sovit kasst i natt och hans normala morgontrötthet är som bortblåst- vi som brukar ligga o sova från ca sju på morgonen till nio halv tio. Idag fick jag ingen sömn alls- känner mig som en zombi. Ne nu ska jag och min bilkörande son ta och slänga i oss lite frukost. Gröt till Elton, chocklad eller köttbullar till mig! HOHO!



/C


Josefin.

Jag kokar inte nappisarna en gång i veckan!! För det behövs inte.. Nappisarna ska inte kokas för mycket o för ofta,, enligt min BVC lady!! O enligt mig också för den delen:-) Dem blir ju fula o äckliga av mycket kokande.. En sån nappis skulle jag inte vilja ha i min mun!! Sen silikon behövs eller inte bytas/kokas lika mycket som en latex- eftersom silikon är ganska hård!! Så därför kokar jag inte mina nappisar så ofta eller byter ut dom som man "ska" (varann månad typ). Sessan har alltid napphållare.. Vilket också håller nappisen fräschare!!



PUBLICERAT: 2010-09-09, 12:59:57 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: