SKRIVET: 2010-12-14, kl 22:20:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Blogg

Håller på att byta bloggdomän till blogspot.com Kommer dock inte börja blogga där förän allt är klart, själva designen och så. Har suttit och fixat endel nu ikväll, men är inte riktigt nöjd än. Vilken skillnad det är att hålla på med bloggdesign där eller? Hur lätt som helst om man jämnför med blogg.se. Snacka om att dem krånglar till det. Jaja, hur som helst så lägger jag upp adressen här när allt är klart!

Kvällen i sig har gått i ett- som vanligt. Lagade mat i över en timma, Bekim & Linn åt i fem min, haha.- Sen var det bara att sätta igång med disken igen. Alltid lika kul! Fy fan alltså- jag tycker inte jag gör annat här hemma än att diska, damnsuga, plocka, vika, tvätta och bädda. De roliga är ju att när allt är gjort, ja då är det bara att börja om från början igen. Damnsugaren står mer eller mindre alltid framme här, ingen idé att plocka in dem, damnsuger köket minst två gånger om dagen så...
B är nere och dämpad. Trött och utmattad antar jag. Så jag försöker ro båten själv så gott det går hemma. Ett tungt lass men försöker peppa mig själv så mycket det går. Gåller att sätta upp små mål för sig själv. Som tur är har jag ju Elton. Trots att han är en pain in the ass så är han ljuset i mitt liv. Även mina vänner är riktiga klippor- vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan dem... Fina fina mamma vänner. Jag älskar er mer än ni anar.


Btw så har julen delvis flyttat in hos oss...

/C


Josefin

Har också fixat ett konto på blogspot.com. Gjorde det för ett tag sen, några veckor sedan. Samma andledning som dig- lättare att fixa med designen. Men ändå inte;-) Jag har hittils inte lyckats få till det. Puh. Hoppas det går bättre för dig.



PUBLICERAT: 2010-12-14, 22:26:59 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/
Emelie

Told you so! Mkt enklare!!!

Jadu, vad vore livet utan mammavänner. Amen to that! <3



PUBLICERAT: 2010-12-14, 22:31:13 | URL: http://krakelspektakelgossen.blogspot.com
Malin Bergh

Ni betyder massor för mej oxå :) hoppas vi kanske kan hinna med en fika någon mer dag i veckan, hat bara tandläkare å BVC på torsdag annars inga planer, kanske en morgon fika på fredag vore något? Hoppas du får sova ordentligt nu i natt, känns som du skulle behöva detta=) btw tack för att ni ville komma å fira min lillkille idag kram


Linda

Du är bäst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: