SKRIVET: 2010-12-14, kl 19:54:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

This spring

I hope I´ll get a job. Det är min dröm. Vill få tillbaka lite av mitt liv. Jag har ett på G vilket jag verkligen jag hoppas på att jag får! Säger inget om det än förens det är spikat- men håll tummarna för mig! I vilket fall som helst så skulle detta innebära att Elton får börja hos dagmamma redan till våren. Samtidigt som det är lite sorgligt så tror jag att han skulle må bra av det. Han är social och behöver få umgås för att må som bäst- precis som sin mamma:-)

Drömmen hade ju självklart varit att jobba i Skara, slippa pendla, buss lr bil... Men som det ser ut nu så kommer det inte bli så. Möjligheterna till ett OK jobb är så mycket större utnaför denna lilla lilla stad:-) Drömjobbet skulle bara vara på max 80%. Jag vill inte offra alla dagens timmar på att jobba- Elton är ju fortfarande prio ett och kommer alltid vara. Därför kommer jag inte jobba heltid, någonsin förhoppningsvis. Hellre lite mindre pengar på kontot och en lycklig, frisk och välmående son. Så känner vi iallafall...



/C


Ida

jag älskar din sjal. art har du köpt den``



PUBLICERAT: 2010-12-14, 22:25:01 | URL: http://snorpaan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: