SKRIVET: 2010-12-13, kl 15:11:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Brrr

Ja det är då fasen inte varmt ute idag alltså- tusan vad jag har frusit när vi varit ute. Först bar det ju av till Öppna förskolan där det var lussefirande- stället var fullt med småknottingar som var utklädda till tomtar, pepparkaksgubbar och lucior. Söta! Mitt i allt firande sprang jag iväg till MVC för att sätta in spiralen- sagt och gjort- nu blir det inga barn gjorda i den här fabriken iallafall! Så skönt att veta att man inte behöver tänka på det där... Karin, jag och Linda hängde sen på Emelie hem för lite glögg o lussebullar- fin avslutning på en härlig förmiddag.



Nu har jag handlat hem massa mat samt grejer så att jag kan fortsätta mitt julbak. Uppdaterar med vad det är jag ska göra. Eftermiddagen här hemma blir lugn. B är hemma om en timma vilket ska bli super härligt. Jag och Elton har tänt massa ljus och myser med massa lek. Värmen inomhus är inte att förakta. Hoho!

I morgon blir det extra viktikontroll på BVC- hoppas hoppas lilleman lagt på sig lite nu...

Hörs!

/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: