SKRIVET: 2010-12-13, kl 15:29:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onödig info- men ack så rolig.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag hittade äntligen snygga stövlar- två dessutom.
Vad gjorde du klockan 08 imorse: Var döende
Vad gjorde du för 15min sedan: Messade och kollade FB
Det sista du sa högt: Neeeej Elton- inte den!!!
Det senaste någon sa till dig: Vi hörs i veckan då... /Karin
Vad har du druckit idag: Vatten, starkglögg (Mums) och juice
Vad var det senaste du åt: Rostat bröd
Vad var det senaste du köpte: Massa mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt, vitt och eftermiddagssoligt
Godaste glasssmaken: Daim lr. Pecan
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Sover du tungt: Hell no.
Drömmer du mardrömmar: Händer
Trivs du med ditt jobb: Extrajobbar bara men OH så bra jag trivs där!
Favoritklädsel: Klänning och ett par höga pumps
Favoritlåt just nu: Bruno Mars- Somewhere in Brooklyn
Vad ser du om du tittar till höger: Köket
Vad gör dig glad just nu: Känslan av vad framtiden har att erbjuda
Vad ska du göra härnäst: Mysa vidare med Elton i väntan på pappan i huset.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: upprymd, glad och sprallig.
Favoritgodis: Chocklad.
Kläder just nu: Svarta byxor, kofta och leopardscarf.
Sommarplaner: Jobba häcken av mig
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Nix
Morgon eller nattmänniska: Natt.
Vad är viktigast för dig: Att mina två killar mår bra.
Är du kittlig: Jo.
Snarkar du: När jag är förkyld, alldeles för trött eller full.
Stjärntecken: Vädur.
Äckligaste insekten: Insekter överhuvudtaget.
Längtar du mest efter just nu: Det nya året. Thailand och hus!

/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: