SKRIVET: 2010-12-15, kl 12:47:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Guten morgen

Från oss på Skolgatan. Eller morgon och morgon- är väl snarare lunch. Vi har varit uppe sen fem snåret här hemma- bortset från en förmiddagslur Elton tog innan BVC. Fisen har iallfall ökat bra i vikt nu. Väger 8500g och är 74cm lång. Så han har gått upp ett halvt kilo sen han var sjuk. Så härligt! Han ligger fortfarande ett stepp under kurvan, men det är ju inget alarmerande- så nu kan man förhoppningsvis andas ut lite.

Eftermiddagen skulle spenderas hemma hos Karin men jag fick ställa in. Fick så in i bänken ont i magen nu när vi kom hem- känns bara jobbigt att sitta där och vrida på sig av smärta. Ska trycka i mig några alvedon o börja städa istället. Precis som om att man gör något annat?! :-/

Förövrigt tycker jag den här veckan är den längsta någonsin. I två dagar har jag gått runt och tänkt att det är Fredag. Seg tanke när det idag bara är onsdag. B jobbar ju som vanligt hela helgen- Fredag åker han dessutom till Linköping med cateringen på hotellet. Kul för honom med lite ombyte.



Elton & Melker

/C


Malin

Ah okej. Jo Edwin brukar vilja ligga invirad som en liten mumie nästan :)



Han är för söt alltså, kommer bli en riktig

ladiesman ! Skönt att han lägger på sig lite nu iaf.



Ta hand om er !



PUBLICERAT: 2010-12-15, 13:06:08 | URL: http://edwinsmalin.blogg.se/
Linda

Oj 8500 g var ju jättebra! Jag trodde inte han hade gått upp så mycket. Tyckte han kändes så lätt när jag bar honom i måndags. Bra jobbat Elton!


Ida

Vilken ursöt bild!

Skönt att han ökat i vikt!

Kul med den nya bloggen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: