SKRIVET: 2010-08-17, kl 18:30:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

B.L.O.G.G.

Hittade precis allt det jag skulle ha och lite till i skövde. Men endel saker till dopet, så som dekoration osv. Bumbon har även landat i vårt hem. Jag älskar den, Elton hatar den- haha, han gillar inte känslan av att inte kunna röra sig- men han får tusan i mig vänja sig, för babysittern är ju nästintill livsfarlig nu när han är så stor.

Ni stundar ICA och sen ska jag sola igen, var så himla kosligt, och att man blir brun på köpet är ju alla tiders. Har ingen aning vad jag ska laga för middag till oss ikväll så om det är någon som har en shysst ide eller fyra får ni gärna hinta om den- min hjärna har nämligen slutat för dagen.
I morgon väntar fika med morsorna och deras discobebisar. På kvällen blir det girlsnight att Emelie´s. Winenight it is! Jag ska ragga upp en ny tunika eller något liknande på stan i morgon i hopp om att se någorlunda okej ut.

Ne nu shappar vi iväg till ICA- damn it´s gonna be nice.



Surpuppan matvägrar.

/C


Fanny

Gud så söt han är Elton! =)



Mitt bästa middagstips är att laga egen indisk mat.

Chicken Tikka masala med ris, naan bröd och raita är bara sååå gott. Och enkelt!

Allt man behöver finns på mataffären. Kram!



PUBLICERAT: 2010-08-17, 22:16:28 | URL: http://braborta.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: