SKRIVET: 2010-08-16, kl 12:56:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Boooooring Monday



Bebis och jag har en galet seg Måndag. Sitter bara o kollar klockan och väntar på att discobebisens pappa ska komma hem. Tråkigt väder är det oxå så lusten att gå ut är inte på topp.

Kikar runt på nätet o känner att suget i shoppingtarmen börjar växa. Villervalla får enligt Josse snart in sina höstkläder vilka jag är ganska intresserad av. Men... Jag avskyr deras hemsida, bilderna är ju typ ritade och inte realistiska. Är det alltid så eller är det bara min data? POP har fortfarande inte fått in overallen jag vill ha i grönt, väntar med spänning. Haha- usch vilket tragiskt liv jag har.

/C


Emelie

Haha jag sitter också och VÄNTAR på att villevalla ska släppa höstgrejerna.. :) Klickade hem lite baskläder åt Melker igår iaf. Så nu ska det inskaffas lite kul med :)



PUBLICERAT: 2010-08-16, 13:32:40 | URL: http://emeliemelker.blogg.se/
*Carro o Elsa*

Håller med gillar inte villervallas sida.. alla ser som du, ritade kläder..! :( Men har beställt där förut och ja är alltid nöjd! tråkigt att dom har så, så missvisande..!



kraaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: