SKRIVET: 2010-08-29, kl 21:57:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

.

Mycket har hänt, men ändå inget viktigt. Inget nämnvärt. Inget att blogga om egentligen. Jag känner att mina så viktiga ord och meningar på något sätt liksom runnit ur mig. Tankarna flödar som vanligt, men jag lyckas inte få ner något på papper- lyckas liksom inte sätta ord på mitt tänkande.

I veckan som kommer ska jag jobba på min kreativa sida- printa ner vad som pågår i min vällingfyllda hjärna. Välling och välling- tuggummi snarare. Seg som få är jag just nu, så seg att jag tex lyckas dra på mig fortkörningsböter- varför titta på hastighetsskyltar? Min första på snart 5 år- inget att hänga läpp över egenligen, men vidrigt.

Jag ska jobba på att höra av mig mer till mina vänner denna vecka- jag har varit frånvarande några dagar nu, stängt in mig i min egna värld- omslutit mig. Från och med i morgon ska jag ta tag i vad världen har att erbjuda mig igen. Så vi hörs, vi hörs bloggen, vi hörs vänner, vi hörs mina vackra mammor. HEJ!


/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: