SKRIVET: 2010-08-03, kl 22:18:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ey oh- Let´s GO

Let´s go Brio. Brio GO. Denna skönhet har nu fått en plats i vår hall- och inte minst en plats i mitt vagnhjärta. Folk må tycka jag är galen som avverkat så många vagnar hittills. Tror jag är uppe i fyra eller om det inte är fem?! Iallafall så har jag aldrig riktigt varit nöjd- hela tiden frågat efter nya saker på mina rullande kiddocribs. Idag känner jag mig nöjd- jag tror faktiskt jag hittat rätt nu. Troligen sa jag så med den förra vagnen oxå, men what the heck? Så länge man inte går back på sina affärer så tycker inte jag det spelar någon roll.

Detta blir inget långt inlägg då jag har mycket Hubba Bubba i huvudet- dålig sömn i natt. Har avverkat 25 minuter på CT:n- sjukt tråkigt, det här med att hålla sig i form är ju hysteriskt tråkigt. Varför inte bara acceptera att man är lite småtjock istället? Mer att älska ju! Livet är på tok för kort för att motstå allt gott. Tror jag får starta ett nytt tänk i mitt huvud- att allt är tillåtet men att det oxå kräver träning-. Och då inga futtiga 25 min om dagen! Whatever, lägga energi på sånt här trams känns ju bara banalt nu. Dusch o sen vänta på kärleken som kommer hem från jobbet.
Todels...



/C


Linda

Ser ut att vara ett riktigt bra köp :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: