SKRIVET: 2010-08-21, kl 10:46:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredagsmys

In my ass! Fy fasen vilken kass Fredagkväll jag hade. Jag och Bekim startade en diskussion som vi inte riktigt lyckades ta oss ur eller komma överrens om. Så det slutade med att jag satt här ensam här ännu en Fredagkväll! Underbart alltså.

Det här med kommunikation, eller ska jag kalla det misskommunikation tycker jag uppkommer ganska lätt. Iallafall i vårt förhållande- jag börjar på riktigt tro att män och kvinnor talar olika språk. För hur jag än vänder och vrider på orden så missuppfattas jag väldigt ofta. Hur ska vi lära oss att göra oss förstådda?



Bekim jobbar övertid idag, så jag o Elton är ensamma. Han grinar och gnäller hela tiden, trött förmodligen men är alldeles för osmart för att förstå att han måste sova! :-) Själv funderar jag på att kanske åka i väg till Göteborg eller Trollhättan, hälsa på familj. Behöver andas lite annan luft än Skaraluft! KVÄÄÄÄÄVS!

/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: