SKRIVET: 2010-11-09, kl 11:34:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Då ska vi se...

Jag antar att jag är tvungen att dementera lite vad som egentligen händer och inte...

Halv elva igår fick vi ett samtal från Johannas pappa som var minst sagt upprörd, gapade o skrek och visste inte riktigt hur han skulle hantera situationen. Stackarn var knäckt över att hans efternamn var blottat på min blogg- förmodligen rädd för att bli förknippad med..... Med vad? Sin dotter? Eller ett våp? Ja inte vet jag iallafall- av respekt mot honom valde jag iallafall att ta bort efternamnet- nu kan pappan sova lugnt om nätterna. Sött förresten att ringa och gråta ut hos sin pappa och sen be honom ta tag i det- rädd?

Ni som nu gått in här på min blogg- skrollat ner till inlägget, läst och tyckt till har missat en minst sagt viktig sak! Denna blogg går under texten: MIN BLOGG, MINA ORD OCH MINA ÅSIKTER. Alltså har jag rätt att skriva precis vad jag vill, tycka vad jag vill- så länge jag kan stå för det! Precis som jag har rätt till mina åsikter,  så har ni, uppenbarligen finns det dem som tycker det är ett omoget sätt att "hänga ut någon" i sin blogg- Fine, tyck det- YTTRANDEFRIHET ni vet! Alla får tycka vad dem vill så länge man kan respektera varandras åsikter- alla tycker vi inte lika.

Vad gällande fröken J i fråga var det bara så att jag kom till en punkt där jag tröttnade på att höra allt JÄVLA skitsnack om mig och min familj. Jag har hållt käft länge nu men nån gång får det vara nog. Vem fan tror hon att hon är egentligen? Snacka gärna skit, men gör det öppet i så fall- promota dig själv- döp om dig själv till GOSSIP GIRL och bli NÅGON så slipper du kanske skämmas över den du är idag! Get a life bitch!

Eftersom att J skulle göra en polisanmälan sitter jag nu här i väntan på att bli arresterad. Än har det inte kommit någon för att hämta mig. Hade varit bra om jag hade vetat tiden då herr konstapel skulle komma så jag kunde hinna fixa barnvakt åt vår son... Anmäla förresten- för vad? YTTRANDEFRIHET? För att jag inte tycker om henne? Ja- HAHA, jag är galet nyfiken på vad åtalspunkten kommer att vara.... Bring it on för helvete!

/C


jennie

Oj, där fick vi svar på det hela... det här låter ganska allvarligt! måste hänt något drastiskt? eller känner ni varandra?


M

Härligt Chris! Lilla söta flickan som gråter ut hos pappa! Fjantlipa är va hon är! Tycks tro att hon äger stan! Tur att någon sätter henne på plats!


V

Hahaha! Vissa människor i storstaden Skara kanske ska passa sin tunga, sanningen kommer alltid fram J!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: