SKRIVET: 2010-11-18, kl 21:14:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagen i bilder

Var det tänkt att det skulle bli. Men eftersom att blogg.se väljer att krångla lite denna afton fungerar det inte att ladda upp några- alltså får ni klara er utan! Dagen har varit strålande. Moma-kids playdate hemma hos familijen Bergh. Storstäd hemma och god middag. Nu ska jag ta mig ett glas vin för att sedan hoppa i säng.

Morgondagen bjuder på en hel del. Morgon mys i form av frukost hemma hos mig. Malin & Karin +barn kommer hit! Så det blir tidig uppgång:-) Därefter drar vi allihop till Skövde. Ska kolla in den nya barnbutiken samt shoppa endel kläder till Elton. Hemma igen blir det till att packa. Vi ska alla sova hos mamma och dem. Bekim & Jag ska jobba på Taste på kvällen så lilleman får vara hos mormor och CO. När vi är färdiga på natten åker vi dit och sover vi med. En av oss ska nämligen ta lunchen sen på dagen. Ett kort pass från 11-15. Får se vem av oss som gör det! B ska ju in och jobba på Stadt senare på dagen så kan tänkas att jag offrar mig. :-) Lördagkvällen blir nog härlig den oxå- får evt besök av damerna i fråga igen. Lite vin en Lördagkväll har ju ingen dött av! Hoho!

En strålande helg är vad jag har att se fram emot.

Nu- disco! ;-)

/C


carro o elsa

Hoppas ni mår bra.. saknar dej när du inte bloggar <3



PUBLICERAT: 2010-11-25, 20:16:15 | URL: http://elsasmamma.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: