SKRIVET: 2010-11-08, kl 18:42:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det finns våp

Och sen finns det Johanna M. Vet du inte vem hon är? Leta upp henne- ta en titt- be sen till Gud att du aldrig blir som henne. Stackars människa!


IDA

`Haha vad nyfiken jag blev. Vem/vad är det med henne??=)



PUBLICERAT: 2010-11-08, 18:51:20 | URL: http://snorpaan.blogg.se/
Elin

You go girl :)


Emelie

Hahahaha! :)


Elin Mårs

Det här var nog det mest omogna jag har läst av en person som är över tjugo år? att skriva sånt här på en blogg där alla kan läsa är ju bara för att försöka få uppmärksamhet..

Bra förebild du är för ditt barn!


Nathalie S.S

Hur kan en 23 årig mamma skriva något så omoget?

Ta det persoligen med människan istället för att bara lämna ut henne såhär!!


Emelie

Ha ha, du e rolig!

Tur att de finns folk som kan störa sig på saker också;)


Johanna Mårs

Hej hej! Du verkar ha roligt du.. Är väldigt nyfiken på vad jag har gjort.

Om du vill prata med mig (som du faktiskt skriver OM)

Så kan du ju slå en pling : 0736 37 88 31.

Om du under några anledningar inte kan ringa så kan du väl skicka ditt nummer till mig, så ringer jag mer än gärna upp. Hoppas du förstår att det kan ske anmälan.


Elin Mårs

Hoppas det inte är den Emelie jag tror det är...


Johanna Mårs

Tydligen så vill du inte förklara vad du menar. Får väl ringa och anmäla dig då. KUL och anmäla någon när man inte ens vet vad det handlar om.


Anonym

Anmäl du. Polisen kommer verkligen att gå in för det här fallet, de har ju absolut inget viktigare för sig... Hahahahaha!

Vet inte vem du är Chris men det första jag fick höra på jobbet imorse var det här inlägget. Du är älskad av oss alla! :)

Och Johanna, att jag är "feg som är anonym" som du lär skriva, är enbart för att reta upp dig lite mer!


jennie

Tänkte bara fråga exakt vad som menas med att skriva sådant här om en vuxen människa? - vad grundar sig ett sådant meddelande på?



PUBLICERAT: 2010-11-09, 10:56:16 | URL: http://mattesalskling.blogg.se/
haha

Ganska uppenbart att det är Chris själv som skrivit det "anonyma-inlägget"


IDA

Vad är det som är så omoget? Hon skriver ut namn och står tydligt för vad hon tycker om tjejen. Det är hennes blogg och hon skriver ju precis vad hon vill. ;)



PUBLICERAT: 2010-11-09, 11:25:27 | URL: http://snorpaan.blogg.se/
LOlz

Haha u go girls, nothing like a good ol`catfight



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: