SKRIVET: 2010-11-10, kl 09:45:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny dag, nya tag

Åh, jag har hostat så mycket dem senaste dagarna att det känns som om jag har ett stort köttsår i halsen. Vidrigt. Börjar göra riktigt ont nu- hoppas verkligen det ger sig snart!

Trots att vi gick och la Elton senare än vanligt igår vaknade han sex- hans sömn är verkligen inget att hurra för. Dessvärre gick jag och B och la oss sent igår kväll så inatt har det inte blivit många timmars sömn... Bara att bita ihop idag antar jag! .-)



Tänkte ge svar på några kommentarer oxå- gillar egentligen inte att svara på anonyma fegisar, jag menar, varför inte stå för de man skriver. Har man mage att tycka och lägga sig i då får man väl stå för det oxå! Men iallafall:


Det är ju förtal du håller på med och det kan man bli åtalad för. Såg att Johanna bad dig ringa upp henne, men du avstod? Varför?
Nu kanske du lärt dig att det är lika bra att säga ifrån från början än att vänta tills man exploderar så som du verkar ha gjort nu...
Säger mycket om dig som människa också.

Du anonyma talare: Förtal? Googla de och läs lite vad det står om det. (Skälig grund)står det något om, du kanske missade det... HAHA- hur i hela hellsicke vet du att jag inte ringde upp Johanna? Och nej, jag har inte lärt mig att säga till från början- varför skulle jag? Jag är inte hennes morsa! Bruden är gammal nog att veta hur man ska bete sig. (ELLER INTE!) Detta var ett kanonbra sätt att avreagera mig, i min ALLDELES EGNA ONLINE DAGBOK. Perfekt när man får stöttning och pepp från andra som känner som jag!

 

E

Okej att man får säga vad man vill. Men Chris säger ju inget om varför hon är så förbannad på Johanna? Känns som att hon bara vill få folk att hata Johanna. Vi som känner Johanna vet hur hon är och att hon är en jävligt bra tjej. Om du Chris har något att säga henne är det väldigt omoget att lägga ut det såhär och istället inte bara konfrontera henne. Att berätta för henne varför du är förbannad på henne är väl det minsta du kan göra?!

Kära E?! Sen när är jag tvingad att tala om vad det är som gör mig arg gällande Johanna? Har du med det att göra? Jag är säker på att fröken i fråga är väl medveten om vad det är hon ställt till med. Gott för dig att du hittat en vän i henne- förmodligen är du precis likadan. Än en gång- hur vet du att jag inte talat med henne? Ahh... Vänner alltså?! Niiiiice...

 

/C


Emelie & Melker

HAHA hur mkt har dina läsare ökat de senaste dagarna gumman? :)

Jäkla hysteri ju ;)Du är för stor för den här staden tror jag minsann, hade vi bott i Sthlm och du bara skrivit ett inlägg för att få ut din frustration hade folk glömt det snabbt :) Här finns det liksom inget annat? :) Lustigt...



PUBLICERAT: 2010-11-10, 14:28:03 | URL: http://krakelspektakelgossen.blogspot.com/
Anonym

Fine "det är din blogg och du skriver vad du vill" men du är väl förfan en vuxen människa?. Om du nu ska vara så tuff och sitta å skriva bakom din data skärm(vilket är väldigt dåligt, att skriva om någon på en blogg så hon inte har någon chans att kunna försvara sig eller konfrontera) så kan du förfan skriva hela handlingen berätta vad johanna har gjort? eller är du konflikt rädd? , johanna kanske inte gjort något? du bara allmänt hatar henne och försöker få andra till det?



Du är ju helt körd i huvudet!


Emelie F

Tänkte på samma sak Emelie, läsarna har nog ökat enormt!! Chris, har du kollat din besöksstatusen?? ;)

Lätt att de bli såhär när man bor i en liten stan men som du säger. Man får tycka och tänka vad man vill. Man kan inte älska alla människor. Så är det bara!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: