SKRIVET: 2010-11-17, kl 22:03:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pics

På min lille goding bara halgar in över mig. Gallringen av bilderna vi tog i samarbete med www.frankblank.se är gjord och vi har nu valt ut ett gäng vi vill ha. Lätt trodde jag- NIX PIX. Det skall väljas ljussättning, storlek och färg- inte minst antal. HÖVVA! Inte lätt för någon som mig som egentligen inte har den minsta hum om någonting inom fotovärlden. Det enda jag vet det är vad jag gillar och inte... Nu har jag iallafall gjort ett försök att förklara mig fram till vad jag vill ha- jag hoppas att detta i sin tur ska leda till att jag får kanonfina bilder!

Gå förresten in på deras hemsida och ta er en titt på bilderna- inspirerande vackra, iallafall i mina ögon. Psst... Godbitarna Pixie & Charlie tillhör mig... Eller iallafall min familj... Just so u know- they are already taken;-)


/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: