SKRIVET: 2010-11-09, kl 11:45:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Som ni märker

Så kommenterar jag inte min egen blogg. Har bättre saker för mig här i livet. Däremot finns det vissa kommentarer som är tämligen intressanta.

Elin Mårs

Det här var nog det mest omogna jag har läst av en person som är över tjugo år? att skriva sånt här på en blogg där alla kan läsa är ju bara för att försöka få uppmärksamhet..
Bra förebild du är för ditt barn!

Hur omoget är det egentligen Elin att få tycka som man vill. Btw så är vi en hel hög som känner samma sak för din syster. Tipsa henne om att eventuellt ändra sitt beteende.

Förebild för mitt barn? Hade du kännt mig hade du vetat att min son är 7 månader gammal och alltså inte kapabel till att läsa. Att jag gör det här är för han och hans pappas skull. JAG STÅR UPP FÖR MIN FAMILJ!

 

Anmäl du. Polisen kommer verkligen att gå in för det här fallet, de har ju absolut inget viktigare för sig... Hahahahaha!
Vet inte vem du är Chris men det första jag fick höra på jobbet imorse var det här inlägget. Du är älskad av oss alla! :)
Och Johanna, att jag är "feg som är anonym" som du lär skriva, är enbart för att reta upp dig lite mer!

JA med tanke på att polisen här i skara har så snuskigt lite att göra hoppar dem väl av glädje när detta nu anmäls. Vi får önska dem lycka till när dem ska hitta en passande åtalspunkt för det här fallet! hmm... Vet inte vad jag ska säga om det där att det blivit en snackis, var väl inte riktigt så jag hade tänkt mig de- hade nog inte tänkt riktigt alls. Avreagering i min blogg- det var de enda. Men gott att höra att folk gillar det! :-) HOHO!

 

jennie

Tänkte bara fråga exakt vad som menas med att skriva sådant här om en vuxen människa? - vad grundar sig ett sådant meddelande på?

Vad det grundar sig på har egentligen ingen med att göra. Uppenbarligen har jag min skäl! Vuxen människa? Njae... Flickan i fråga har nog inte ens slutat förskolan- har för mig att man höll på med sånt här på de stadiet.?! Jag kan ju bara säga såhär. Jag vet hur hårt du håller i K- precis lika hårt håller jag om min familj. Man vårdar dem man älskar.

 


IDA

Vad är det som är så omoget? Hon skriver ut namn och står tydligt för vad hon tycker om tjejen. Det är hennes blogg och hon skriver ju precis vad hon vill. ;)

You got the point. Jag skriver precis vad jag vill! :-)

 

/C


jennie

Bra att du står för vad du tycker.

familjen är ALLTID viktigast :)


Anonym

Det är ju förtal du håller på med och det kan man bli åtalad för. Såg att Johanna bad dig ringa upp henne, men du avstod? Varför?

Nu kanske du lärt dig att det är lika bra att säga ifrån från början än att vänta tills man exploderar så som du verkar ha gjort nu...

Säger mycket om dig som människa också.


Chris

Förtal eller icke. Jag står för vad jag tycker vilket du uppenbarligen inte gör med tanke på att du är anonym. Tack och hej!



PUBLICERAT: 2010-11-09, 11:57:16 | URL: http://chrisdahlin.blogg.se/
*Carro o Elsa*

Jisses vilken drama!! stå på dej!


Emelie F

Ja, stå på dig!!


Ezzo

Detta är det negativa med en blogg, kommer alltid att finnas haters men just saken med blogg är att den är din, du får säga vad du vill! Som du säger så är det yttrandefrihet! Skillnaden med en blogg och skapa rykten eller snacka skit om någon på stan är att man är öppen och ärlig om det i alla fall.



Vet inte vem denna J är eller vad som hänt men stå på dig Chris!



PUBLICERAT: 2010-11-09, 18:55:45 | URL: http://svartanka.blogg.se/
E

Okej att man får säga vad man vill. Men Chris säger ju inget om varför hon är så förbannad på Johanna? Känns som att hon bara vill få folk att hata Johanna. Vi som känner Johanna vet hur hon är och att hon är en jävligt bra tjej. Om du Chris har något att säga henne är det väldigt omoget att lägga ut det såhär och istället inte bara konfrontera henne. Att berätta för henne varför du är förbannad på henne är väl det minsta du kan göra?!


L

Okej E? Om du nu känner Johanna så VÄL så kanske du också vet att hon kan vara jävligt jobbig! Jag känner henne, men önska att jag samtidigt inte gjorde de... för jag VET att hon har spridit lögner så de skriker om de! Och snälla sluta försvara henne.. fan hon ber lilla pappa om hjälp? Hur gammal är hon?


Sandra

Vote for Chris!

Den där Mårs har alltid haft en redig skruv lös.

Mytoman skulle jag vilja kalla henne.

Hon lever i sin egen lilla bubbla där hon tror att alla älskar henne. men så fel man kan ha...stackars tjej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: